MotoGuru.pl

7 lutego Volvo rozda auta warte 2 mln dolarów

Producenci samochodów rokrocznie przeznaczają miliony dolarów na reklamy podczas Super Bowl. Inaczej do tematu postanowiło podejść Volvo, które 7 lutego zamierza rozdać samochody warte 2 mln dolarów.

Wszystko to w ramach kampanii „Bezpieczna Niedziela”, stanowiącej kontynuację zeszłorocznej inicjatywy, podczas której rozdano samochody o wartości 1 miliona dolarów. Szwedzki producent uczcił w ten sposób wynalezienie trzypunktowych pasów bezpieczeństwa i ocalenie miliona ludzkich istnień od tamtej pory. Tym razem stawka jest dwukrotnie wyższa.

Przy okazji Volvo podkreśla swoje innowacyjne rozwiązania techniczne, mające na celu poprawę bezpieczeństwa, w tym system Care Key, pozwalający na ograniczenie prędkości maksymalnej pojazdu podczas użyczenia go, np. dzieciom. Szwedzi pracują również nad systemem, który na podstawie geolokalizacji miałby ograniczyć prędkość pojazdu w okolicach szkół i szpitali.

Jednak nic nie rozpala tak wyobraźni jak szansa na wygranie samochodu. I to za darmo! Wystarczy wejść na stronę VolvoSafetySunday.com i skonfigurować swój idealny egzemplarz. Następnie, po kliknięciu „Try to win this Volvo”, należy podać swoje dane, włącznie z numerem telefonu. Spośród puli wszystkich osób biorących udział w konkursie, wylosowanych zostanie kilkunastu szczęśliwców. Co istotne, aby odebrać nagrodę, należy posiadać ważne amerykańskie prawo jazdy.