MotoGuru.pl

Peugeot zaprezentował 11. wcielenie swojego logo

25 lutego 2021 roku Peugeot zaprezentował swoje nowe logo. To już 11. wersja i jak we wszystkich poprzednich, tak i tutaj znajdziemy symbol lwa. Za projekt odpowiada Peugeot Design Lab.

Na przestrzeni ostatnich 10 lat gama modelowa Peugeota przeszła sporą metamorfozę. I właśnie to jest główny powód, dla którego unowocześniono logo – producent chce, by ono dotrzymywało kroku oferowanym przez siebie produktom. Projekt wykonano zgodnie ze współczesnymi trendami, stawiając na minimalizm i elegancję. Czcionka została uproszczona.

Nowe logo pojawi się na niemal wszystkim, co jest związane z francuską marką, począwszy od mediów społecznościowych. Strony internetowe Peugeota również zyskały nowy wygląd – mają być prostsze, bardziej intuicyjne oraz angażujące. 

Pierwszym produktem z nowym logo będzie zupełnie nowy Peugeot 308. Debiut tego modelu zaplanowano na 18 marca 2021 roku. Zgodnie ze strategią przyjętą przez nowo utworzone przedsiębiorstwo pod nazwą Stellantis, zarówno marki Peugeot, jak i Opel, mają przynależeć do pojazdów nieco wyższego niż dotąd segmentu. 

Skoro jest nowe logo, to można rozpocząć pierwsza od 10 lat kampanię nazwaną „lwy naszych czasów”. Firma chce zaangażować obecnych oraz potencjalnych klientów w każdym wieku, reprezentujących każdą kulturę. W materiałach promocyjnych francuski producent będzie podkreślać, że najcenniejszym dobrem jest czas. Przy okazji marka wprowadza nową kolekcję lifestyle’ową, w tym: odzież, galanterię skórzaną, akcesoria modowe, elektroniczne, artykuły piśmiennicze oraz opakowania.

Podobno prezentacja nowego logo inspirowana była pokazem prowadzonym przez Erica Cartmana z South Parku: